Jag stannar!

och apropå att jag var iväg och tränade idag så skulle jag betala min räkning. Har ju nämnt tidigare att det bara tjorvar och jäklas med mej därnere, men idag gick det bara bra!
Jag säger naturligtvis att jag inte tänker betala, han förstår gott och väl och vill ha 399:- av mej. javisst, precis vad det kostar. Han vill ju förstås gå igenom alla transaktioner och se fall det har funkat förut och vart problemet sitter. han ser att jag har lämnat in en rekvisition och frågar om jag jobbar för östersunds kommun. Jamen visst, det gör jag ju. Han babblar på nått om att dom har samarbete med östersunds kommun och nu betalar jag bara 320:- i månaden. Nästan gratis ju! =)

aaah, imorrn har jag en ledig dag. naturligtvis måste jag iväg på jobbet till 8 ialla fall för att gå på nutritionsutbildning. Jaaa, det kan ju bli intressant, men hade gärna sett att den va klockan ett eller nått. Nåväl, jag gillar ju nutrition.

Nu väntar jag på att hjärtat ska komma. Meee very mutch in love in him. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0