Jag vill så mycket

Här går jag runt hela dagarna i tänket ' jag vill, jag vill, jag vill'.
Jag vill så jävla mycket nu, och det känns som att det är så jävla mycket att göra.
aah, jag kikar på jobb, finns ju tusen jobb att söka, men endå får man inte fingrarna ur och gör det bara! Herregud, att det ska va så inihelvetes svårt att bara knåpa ihop ett cv, och skriva ett pb? Ja, tydligen!
Måste plugga upp ett par betyg, det va inte alls många, typ svenska, engelska matte och naturvetenskap för att kunna plugga till dietist. Hur jävla gärna vill jag inte plugga till det då? Det lixom kryper i fingrar och magen på mej för att jag är så ivrig och vill lära mej en massa saker och tänka å hela fadderullan. Men vad gör jag? Ingenting.
Måste boka tid hos ögonläkaren så att jag överhuvudtaget kan plugga, måste ha glasögon. Den frivilliga människan som är ärlig och vet vad man behöver får jättegärna följa med och hjälpa mej med att välja ut bågar. Men jag vet inte om jag orkar eller vågar gå till ögonläkaren.
Åka utomlands. Jag blir galen här hemma, tanken på att det kommer dröja 10 månader innan det blir 25 grader varmt och strålande sol igen får mej att kräkas. Jag är redan less på hösten, faaan va jag måste åka utomlands. Synd att folk jobbar bara... Kanske kan åka själv.
Måste flytta. Jag tror att varje undanflyckt till varför ingenting händer är att jag bor i Fåker. Men snart torde man väl hitta en lägenhet i stan va, bostadsbristen är väl inte så hemsk som folk vill påstå?
Träna! Men from kommer prio ett va att träna! =)

Lät ju som att det inte va nått att göra, eller nått jag ville ungefär, men det är mera saker också. Det är som det ploppar upp nya saker i huvudet hela tiden på saker och allt blir en jävla milkshake i skallen på mej. Nee jag vet inte alls vad jag ska göra. Nejnej. Fan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0