Karma:

Idag tränade jag på fyrvalla, ett tufft jävla pump-pass då tanken va att jag skulle kräkas efteråt. Men riktigt så hårt tog jag inte i, så det så. Iallafall, när jag kommer tillbaka till parkeringen ser jag p-Lisa smyga omkring och kikar flitigt på min bil och bilarna omkring. Jag tänkte bara ' helvete'. Först och främst betalar jag aldrig p-avgiften, och sen brukar jag jämt parkera så slarvigt.
Sen log jag inombords. För första gången på lääänge har jag betalt min p-avgift, även att jag stod inom ramen. Hon lappar ett par bilar, jag ler ännu mer. Hur fan kan man ha sån jävla tur att just den dagen p-Lisa har fått för sej att gå och Lappa bilar på fyrvalla så har jag betalt min parkering?!  
Fantastiskt. Jag känner nästan att jag har sparat 600:- och kan shoppa lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0