Nära-döden-upplevelse!

Igår när jag va på jobbet pratade jag med Alexander. Hade inte pratat med han nått innan eftersom hans telefon har gått i lås på någe vis. Iallafulla fall, han säger att han är i Ocke och ska sova och att vi hörs! Jajjemen, blir bra det.

Kommer hem efter jobbet, tycker att det luktar stekos. Tänkte att det kanske sitter kvar sen jag va hem på lunchen, trots att det kanske inte blir så frän stekos av lax. Slänger fram lite bacon ur frysen i kylen, kollar mot spisen. Tänkte på en gång att jag inte använt den stekpannan som står där, men försöker se bort från den och tänka att jag kanske visst använde den. Går direkt in på toa för att sätta mej å kissa. Blickar bort mot badkaret och tänker att det här är ju inte sant! Då står schampoot och balsamet på fel ställen. Jag går igenom vad jag gjorde när jag duschade, jag ställer aldrig tillbaka dom sådär. Håller på att skita på mej. En puls på 330 håller på att orsaka en hjärtinfarkt. Vad i allsin dar är det här? Först stekpannan, sen schampot? Hör nån röra sej i vardagsrummet. Men jag döööööör! Här sitter jag på toa, med byxorna nere och det är nån här!
Som tur va var denna varelse relativt snabb att komma fram, han kunde ju lika gärna dra ut på det och skrämma ihjäl mej.
Lilla Alexander hade hoppat in igenom balkongdörren. Och han som så fint skulle sova i Ocke, jävla skitgubbe! :p

Kommentarer
Postat av: Mamma

hahahahahaha..........

2010-09-07 @ 13:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0