Rensat ut!

Ojojoj, för nån dag sen fick jag ett jävla ryck och fick för mej att jag skulle städa ut ur skrubben. Vilket jävla påhitt. Iaf, kastade typ tio par skor. ÅNGEST, men kände att det va behövligt.
När jag kollar igenom på hyllorna läste jag igenom kort som vi fick när Saga föddes och på hennes dopdag. Men guuud, vet ni vad sötnöten paula gjorde? Så fort hon fick veta att Saga va född, sprang hon iväg och köpte ett kort och en nalle. Supergulligt, en sköterska på BB sa att de hade varit dit en tjej och lämnat det.
ååh, jag vart alldeleles rörd när jag såg det, jag kommer precis ihåg hur allting var. Vi vart så paff.
Gosh, saknar den tjejen, evigheter sen jag träffade henne. Hoppas att hon snart kommer tillbaka på banan igen så man får prata nå jävulskt massa gamla minnen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0