risk för långt inlägg.

Det va länge sen. Men jag har varit på semester, har sveriges i särklass sämsta internet och inte tid. Men nu har jag tid. För jag sitter på jobbet. Är otroligt understimulerad och det stör mej. Varje gång jag kommer på jobbet får jag samma känsla av ostimulans och lusten till att göra nått annat. Inte det att jag otrivs med mitt jobb, inte alls. Men när man kommer på jobbet vill man använda sina kunskaper och tänka lite grann. Men nejdå, man kör bara på. Så vill jag inte ha det.

Okey, uppdatering. Innan jag åkte på semester håll jag på att sluta röka. Status på den? Går alldeles utmärkt, jag rökte när jag va i Norge litegrann, tog ett par ciggisar till vinet. Så tar jag ett par bloss när jag vill. Igår tillexempel. Bara för sällskapets skull lixom. höhö. typ.

LCHF-status, har naturligtvis fuskat. Äter ju inte strikt LCHF-kost för att gå ner en massa kilon och bli som en pinne, utan för att jag mår tusen gånger bättre. Det är viktigt att notera, för hade jag velat gått ner flera kilon hade jag heller inte ätit så mycket som jag gör. Fuskade när vi åkte hem från stockholm, frestelserna fanns hela tiden när vi va där, fika där och fika överallt. Alex trycker i sej det mesta med högt fett-kolhydrat innehåll. Mest hela tiden. Men det är inte suget efter en sockerkick som frestar, inte smaken efter en chokladbakelse toppad med glassyr och hallon, inte heller den äckliga känslan man har i kroppen efteråt. Helt ärligt vet jag inte vad det är, eftersom jag inte kan komma på en anledning nu till varför jag skulle sätta i mej en kak eller-tårtbit. Lustigt. Det finns absolut inget sug alls.
Fuskandet då, hur gick det till egentligen.. hehe, som sagt. Snurrat runt i stockholm, vart bjuden på god mat hela dagarna. Ibland har man koll på det som serveras, ibland inte. Gröna Lund, här är det inte lätt att hitta bra mat. Vi va där. Jag åt en taco någonting. Naturligtvis är den fullsmetad med socker. Tacokrydda, glutamat, tillsattser för att förstärka smaken på maten som det egentligen ska va. Livsfarligt. Vinner 2 kg geisha dessutom, ruggigt svag för det. Håller mej.
När vi ska åka hem till östersund kör jag. Jag kör en bit innan sundsvall, jag är otroligt bitter över att jag måste köra, galet trött. Alltså bitterheten över att köra så långt gör mej så sur och bitter, att jag bestämmer mej för en marängsviss på Mcdonalds. Efter marängsvissen tar jag över alex mat som han inte orkar, plus lite geisha. Vart jag lyckligare? Lite. Det vart som en liten fylla med en så extrem sockerkick. Med en fylla får man även en bakfylla. Ska man ta nått kanske man inte bör ta i som jag gjorde.

Förra helgen fuskade jag också. Allting började med dålig karaktär och dålig planering av min sida. Skulle egentligen dricka vin, men innan jag visste ordet av det på lördagen hade jag inget vin, bolaget stängt och ingen hade vin att sälja. Fick tag på öl. Och hade en flaska baileys sen innan. Aaah, öl blir man tokbakis på, och sugen på att äta. Baileys är fullsmetad med slisk. Gissa om jag kunde hålla mej ifrån godispåsen med choklad i på Johans vardagsrumsbord? Svaret är enkelt, nej. Dagen efter, mår sjukt dåligt ett tag. Jag och Alex ska äta ute nånstans. Det enda jag känner är att jag inte tänker ta en sallad. Funderar på en tacorulle. Min enda tanke då är att det är typ minst lika dåligt som en pizza. Jag tar en fet pizza. Sen köper vi godis och ostbågar.
Måndagen blir typ sveriges värsta bakfylla. För att man äter skit. Det är så jävla otroligt. Blir man bakfull av att äta skit? Ja!
Skitsamma hurvida jag fuskar eller, nu ska jag inte göra det nått mer. För fasiken i helvete vad dåligt man mår.

På måndag börjar även den hårda träningssäsongen. Någon som är villig att följa med är varmt välkommen. Jag håller till på Gold's men funderar på att flytta mej till step-in. Mest bara för att Gold's jämt har tjorvat med mina betalningar och drar för mycket och skickar ut betalningspåminnelser och tramsar på, varenda jävla gång. Annars gillar jag Gold's. Naturligtvis blir det blindtarmen också. Nu jäklar kör vi, är så jäkla pepp och vill ha måndag nu =) Det enda positiva med att det blir höst är ju att man kan ta träningen på allvar nu. Sommaren jobbar man ju så löjliga tider, mycket fester och alldeles för mycket alkohol.
Nu är det slutdruckigt för mej på ett tag, närmare bestämt tills jag ska till stockholm. Första helgen i Oktober. Lät ju som att de va jättelångt dit men iaf en månad:p wiiihow. fan undra vilka skandaler man ska göra iår då? eller jag har ju aldrig gjort nått!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0