skönt!

Jobbar ett sånt här oskönt 25 timmars pass nu. Men har haft en helt ok dag iaf. Vi åkte in till stan och strosa runt där ett par timmar. Jag hittade hur mycket kläder som hellst jag ville handla, så nu måste jag in på måndag och shoppa loss =) Sen gick vi på bio, ' Bröderna Karlsson ', funkar. Sen tog vi oss en kebab på hemvägen. Sen har jag bara tagit det lugnt framför tv:n och datan.
Har även sökt en massa jobb. Jag kommer bli galet irriterad om inte filen kom fram ordentligt dit jag sökte. För efter jag skickat iväg skräpet så ska jag gå in å kika så jag skickat rätt, då står det överträdelse nånting. Vad bitter jag skulle bli. Jaja, kommer nya jobb om inte annat.


Alla jävla fetknoppar som inte tänker rösta imorrn säger jag bara en sak till: Rösta i vilket jävla fall som hellst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0