tacopaj

Imorse åt jag en omelett med ost för att stå mej länge på den. I normala fall står jag mej en sisådär 5-7 timmar på frukosten. Åt en fet frukost imorse då alltså, ca 9.30. Min tanke va att jag inte skulle äta lunch innan jag åkte på jobbet och ta med mej en lunchlåda å äta där istället. Men det sket sej när jag kom på att Saga skulle ha mat, slängde ihop en tacopaj, mycket god. Så nu är jag proppfull och behöver alltså ingen mer mat idag, för jag blir inte hungrig;)
Problemet som jag har, förmodligen många andra är att man är så inpräntad att äta på sina fasta tider, man ska äta många gånger men lite om dagen och bla bla bla. Det är så konstigt att inte bli hungrig till lunchen och inte sugen på fikat. Man är lixom inte van. Man tar sej en ostskiva och lite keso för vanans skull, eller för socialiteten.

Nej, dags att byta om från myskläder till nått mer vardagligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0