Vaknar av väckarklockan!

Oooh jises, vilka problem jag hade att somna igår kväll alltså! Jag kollade först på film, plöjde tusen bloggar och tänte att nu ska jag sova ( ca 24.00 ). Men nej. Jag ligger och vrider och vänder på mej, är inte ens lite trött. Är inte det konstigt? Jag brukar ju somna bara man nämner ordet film. Jaja, somnar väl tillslut och vaknar pigg glad och utvilad av väckarklockan. Tänkte att jag skulle ställa den, ska fixa frukost och grejjs innan Lotta ska på dagis å jag ska iväg.  
Frukosten idag då? Aah, jag har inte bestämt mej:p antingen blire ägg och bacon eller kokt är och fil. Ägg och bacon är lite av en favorit, man håller sej mätt väldigt länge, inga kolhydrater alls! =) meeeeen, ibland vill man faktiskt ha omväxling! :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0