Val!

ooh, idag är det äntligen val och sen är karusellen slut. Tänkte jag, men serrni, är det inte då efter valet allting egentligen ska börja? Hoppas och tror att sveriges befolkning inte är så dumma att dom vill ha kvar Reinfeldt i fyra år till.  Dom som röstar så dumt, är ekonomisk oberoende. Hade jag varit tät med ett välbetalt jobb hade jag också röstat på dom. Mycket vill ha mer, och man tar gärna från andra. Eller nu ska jag inte säga för mycket, det är idiotiska regler dom har vid sjukförsäkringen och utförsäkran och hela den baletten så där kan dom ha förlorat min röst i framtida val då jag kommer va rik:p 

Aah, slutar om en och en halv timme. Jag har varit vaken sen fem. uuusch, inge roligt alls att kliva upp den tiden på dygnet. Då har jag väldigt taskigt morronhumör och tyvärr kan det ha en benägenhet att smitta av sej......
Undra vad man ska göra av den här dagen då? Jag har inte en aning? Hade tänkt att gå på nya realisen av Bodybalance ikväll, men jag har sån träningsvärk i röven och det kommer säkert va så mycket folk där idag, så jag skippar det. Får bli ett pump-pass imorrn istället =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0