Det här med LCHF

uuuuh, jag blir tokig. Sitter och googlar och läser och försöker bli klok men det blir jag inte.
Jag har kommit fram till att jag ska bli stor och stark och bygga muskler.
Och eftersom man hör ganska ofta att kroppen behöver kolhydrater för att bygga muskler så tänkte jag gå in å kika. På ena sidan står det de ena, på en annan står det nått helt annat och på den tredje står det bara rappakalja. Så hur i helskotta ska man göra? Jag har ju inte en aning jag.
Först och främst vill jag inte äta kolhydrater, förutom mina extrema sug efter hetsätning på chokladkakor och smaskiga bakelserer och lösviktsgodis och sånt dårå men.. de hör inte hit. Jag är inte intresserad av att äta kolhydrater. Det enda jag förmodligen kan tänka mej är att äta dåliga kolhydrater, plus dom som finns i proteindrinkarna. Men inget annat. Usch för potatis, pasta och ris:p Kan väl kanske sträcka mej till att äta frukt också. Hmm..
Sen sväller mina fettdepåer upp som en gris när man börjar med det igen. Juppjupp, antar för att det är för att svullar i mej alla dessa dåliga kolisar, meeeen endå!

Hmm, så nu e frågan. Behövs det verkligen kolhydrater för att få massa muskler på kroppen? Vem i hela fridens namn ska man vända sej till med en sån viktig fråga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0