Finns det en himmel?

Ska leta reda på en present till StorSnuffe nu, det dög inte med PS3, så jag ska leta vidare...Hmm.. Tar tacksamt emot förslag. Jag är sveriges tråkigaste människa på presenter=) Men jag har en liten idè om vad han ska få, men jag vet inte än om jag orkar med det:p hehe..

Och han den lilla lurven har flyttat till Ope också. Misstänker att jag kommer sova hemma noll nätter i månaden framöver:) Men jag är nöjd, när man väl slipper bo i Fåker, så gör man inte det. Så härligt nu när jag har jobbat natt och saga är hemma, då behöver jag inte sitta å åka fram å tillbaka, och flera mil. Utan nu blir det bara 1.6 mil. Sen direkt ner i sängen =)
Även att jag kommer typ jobba jämt med mina 91%, och lite till. Meeen, varje liten krona som går att spara ska jag spara. Nu jäklar ska jag fylla upp mitt sparkonto till bredden.

Fast å andra sidan kan jag inte ha tänkt på det när jag gick och köpte mej en 60 tums tv och ett PS3. Men lite roligt måste man ju få ha. Less på att leta kläder och snygga sånna, så nu fick det bli lite lyx och elektronik.

Nejnej, jag hade faktiskt en viktig grej jag skulle fixa när jag satte mej vid datan. Men såfort jag satte mej glömde jag bort va det var. jaja, ploppar väl upp snart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0