I don't playing around.

Ibland skiter man fullständigt i allt. Jag har faktiskt aldrig varit med om nått liknande efter en ' LCHF ' period.
Alltså, när man kör på det så är man inte det minsta sugen på att äta godsaker, visst skulle man vilja unna sej ibland, men eftersom man går ur ketos och sådär så gör man inte det. Men man har inget sötsug. Jag har köpt nån 90% chokladkaka och gjort nån efterätt med grädde å hallon å sådär, ' bara för att' lixom. Men inget sug.

Har känt mej så less senaste tiden. Huuh, med allt vad det innebär. Igår när jag kom på jobbet är det första jag ser sofies buffètallrik med sockerbomber. Jag insåg redan då att jag inte skulle kunna motstå en hel natt utan nått gotta, eftersom på borden låg det chokladhjärtan, gelehjärtan. Har aldrig varit nått problem förr att stå emot.
Jaja, tillslut när vi vart lite lediga å fick komma in på station igen så smaskade jag lite choklad. Å de va så in i helvetes gott, fyy så gott det va. Egentligen borde jag inte känna så (!?) efter en LCHF period, men jo. Jag ville bara ha mer, sitta å hetsäta, som tur va så va vi ju på jobbet så det gick ju inte.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, idag gick det ju. Usch vad jag har hetsätit.
Och jag fullkomligt skiter i hur illamåeende man blir, man bara äter och äter och äter. Det är en så skön känsla. I ett ögonblick. Sen vill man bara sätta sej ner, bryta ihop och gråta. Kommer ihåg dom gånger då jag skakandes och gråtandes har fått åkt till Carro. Nära döden. Huuuhuhuuu.
Men inget gråt idag.
Så förstår inte varför det har blivit såhär? Är det för att allt är kaos i min tillvaro känns det som, eller brist på vitaminer eller mineraler? Typ magnesium. Eeesch då, skit the samma.

Jaja, det jag egentligen ville säga va, I don't give a shit. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0