inlägget har ingen rubrik

Stånk stön och pust.
Saga kommer skrämma ihjäl mej en vacker dag, hon kommer verkligen rymma ifrån mej.
Som när jag fick hjärtinfarkt på COOP när jag inte hittade igen henne, letade och letade men jag hittade henne inte. Men stora tjejen hade då gått och sagt till i spelkassan att hennes mamma Chatrine va borta och dom ropade dit mej. Men liten dåå!
Idag, det första som händer när vi kommer hem, jag går och hämtar posten säger hon att hon går före mej in då. Jomen visst, tjena!! Gick in, lämnade grejorna och funderade på vart fasiken hon va. Träffade på Helene och Laban utanför så hon va ju inte där. Skickade iväg ett sms till Fredrik, inte där. Hmm, vart tusan e hon då? Tänkte att hon gömt sej i trapphuset och går tillbaka. Icke sa nicke. Ingen Saga. Går tillbaka till Labans trapphus, och vem sitter inte inne hos Laban i lugnan ro och pysslar med nå smågrejor då!? Aaah, kan ju få dånvimpen för mindre.
Trodde seriöst att hon blivit kidnappad för ett ögonblick!!

Jaja, nu sitter jag i fåker. Känner lugnet, ingen press på att göra nått. Väntar på att Saga kommer hem så ska hon få sej lite käk, misstänker att hon sticker till Laban såå fort sista matbiten är i munnen. Men såklart hon får det då. Näär hon kommer hem ska vi ha myspys och läsa sagor och imorrn ska vi ta sovmorgon. För det har jag bestämt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0