Jag är kär i dej

Okey, då ska vi se här. Alex påpekade att jag bara skrev om min träning och ville att jag skulle skriva om vårat kärleksliv istället. Såå, jag skriver en liten hint om vad jag tycker att han ska göra för att få vårat kärleksliv bättre.! ;)

Så, nått liknande. Han skickar iväg mej och tränar, jag ska ta det fruktansvärt lugnt och inte stressa. När jag kommer hem har han städat, diskat undan, tänt massa ljus, gjort sej för, ansträngt sej och gjort en finmiddag. Ställ fram ett par rosor och köp ett kort, typ som en tanke när du var iväg och handlade ' Idag när jag va iväg och handlade så tänkte jag på dej'...
En liten helkroppsmassage, eller överraska mej med nått romantiskt, ta med mej på nått roligt som vi kan ha roligt tillsammans på, eller varför inte ta med mej på den där minisemestern i helgen?
Kanske en liten picnik eller bara en promenad.
Eller små kärlekslappar gömda lite här och var, så när jag ska sminka mej så ploppar en söt kärlekslapp fram.
Eller låt din fantasi flöda, jag gråter inte över att gå på spa, få hårförlägning eller manikyr heller för den delen.

Sååå älskling, vore helt fantastiskt om du kammade till dej och gjorde dej för lite grann;)
Puss puss min lilla prins!
Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0