Men du, det kommer att ordna sej.

Huvva, min lilla fis har världens prickar och utslag över HELA kroppen. Det ser ut att göra så ont och svida å klias, men endå ser hon inte ut att lida sååå mycket av det.
Eftersom det bara blir värre och värre ska vi se till att få en tid hos doktorn imorrn.
Många chansar på vattkoppor, jag är inte övertygad, för dom har varit där i över 2 veckor nu, och blir som sagt bara värre och mera. Kanske så vattkoppor ter sej, men nej. Känns inte som att det är de iaf.
Har kikat en sida med massa olika bilder på olika utslag och där det står vad det är, men inget liknar hennes. Så vi får se om doktorn har nått vettigt att säga.
jag har ju inte direkt så mycket till övers för doktorerna på HC, men så länge dom gör sitt jobb antar jag att man får vara nöjd.

Jaja, pimplar vatten och kaffe som en idiot så att jag kan ta mej upp klockan tolv imorrn. Har ju varit vaken 2 veckor i rad på nätterna och sovit på dagarna, så får se hur det går. Ska iaf bli jävligt skönt att gå å lägga sej på kvällen och inte vara vaken hela natten =)


BTW, tack alla inspirerande bloggar man kan läsa. Vilket jävlaranamma och energi och positivitet det finns i människor. En sån människa ska jag bli. Varför gå runt å va bitter å sur när man kan va en glad positiv sprallig tjej fylld med energi? Don't know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0