Viktfixerad

Jag är den där typiska tjejen, som är viktfixerad som alla andra är när dom ska gå ner i vikt.. Bantar man och man inte går ner i vikt har ingenting i kroppen hänt. Man läser/hör/vet att det inte bara är vikten som ska va i fokus, man ser skillnad i spegeln, man kan känna på kläderna att dom sitter slappare. Men endå är det siffrorna på vågen som spelar roll.
Eftersom jag är den typiska tjejen som går efter vad vågen visar, är jag naturligtvis den klassiska tjejen till vad som sker på måtten. Tog och mätte mej förra veckan, eftersom jag misstänkte att jag stod still i vikt.

Fyra komma fem centimeter runt rumpan och 3 komma fem centimeter runt låren. Yippikajjej! ( MINUS ALLTSÅ )

Inte klokt, för det trodde jag verkligen inte eftersom jag har gått efter vågen. Och den har stått still:p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0