Baka glass.

Imorrn tror jag att jag ska slå på stort. Tror att jag ska göra en efterätt. Stort va?
Haha, just precis. Men jag vet inte vad jag ska göra. Kanske glass? Eller nått liknande. Jag är ju iofs inte sugen på efterätt eller söta saker, men jag vill ha det iaf för känslans skull lixom =)
Sååå, imorrn sova, storhandling, och efterätt. Låter inte annat än en perfekt dag. Oj, missade träningen. Imorrn ska jag träna med=)

Annars då? Jodå, livet knallar på. Jag är så glad och lycklig just nu. Jag har min Lill-Snuffe och min Stor-Snuffe. Kärlek.

Hmm, vad har jag ätit idag då?
Bacon och ägg till frukost (den obligatoriska frukosten) och kycklinggryta till middag. Nu börjar magen knorra igen så blir väl en kopp kaffe och ett ägg. Nej, jag ljög. Magen knorrar inte. Den vill bara ha nått i magen så jag kan jobba vidare sen =)

Imorrn ska jag väga mej också. Bara för att ha en liten aning om vad man väger. 

Och eftersom klockan är 02.21 märker jag att det vart ett konstigt inlägg. Vilket mina andra inlägg också är.
Men jag är nöjd.

Puss å kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos!

2011-01-27 @ 02:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0