de är så jävla skönt att banta!!

Jag förstår inte varför tjockisar går runt och är tjock och klagar över det? Det är ju så simpelt att banta =)

Till frukost delade jag och saga på ett paket bacon och 3 ägg. Mättsamt. Till lunch köpte jag en kebab med mild sås, och nu till middag åt vi tacopaj.
Nu kan jag lova att jag är mätt som i norden och nöjd över att det är så lättsamt att banta.
Till frukost saknar jag absolut inte mackor och yoghurt eller vad tusan det är man äter till frukost? jag kan helt ärligt inte komma på vad jag åt till frukost förr i tiden då jag tyckte att frukosten va fruktansvärt viktig.
Yes, det är skönt att banta =)

Skulle haft en våg så jag vet hur mycket jag väger. Jag kanske har gått upp sjukt mycket i vikt utan att lagt märke till det och väger 70 kilo nu? Jaa vem vet. Men det skulle aldrig hända. Hmm, undra om man ska gå ner till 50 kilo? vore inte det roligt då. Då kanske jag kommer i mina smaljeans som jag inte fått på mej på länge... :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0