Får man bete sej hur som hellst?

När man är 50+ ?!
Aja, klockan va sju på morgonen, mitt humör med en stroppmomma den tidpunkten va så fantastiskt underbart dåligt att hon fick sej en känga. Det tragiska i det här är att hon är 50+ och försöker skylla ifrån sej på andra, och vägra inse att man kan missa nånting och har man gjort det måste man kunna stå för det eller åtminstonde säga att man ska bättra sej? ICKE. Hon snorkla på, jag känner mej idiotförklarad när hon sitter och hånler och hånpratar till mej. Men det som är så skönt är att det är jag som har rätt. Hon har fel. Hehe.
Nångång tror jag att nån kommer sätta ner foten och säga ifrån. Nån kommer va så makalös modig att göra det. Den personen kommer jag att prisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0