Hjäääääääääälp!

Saga ger mej skavsår i öronen. Från 08.40 till nu har hon pratat nonstop. Funderar på att ge henne en napp eller nått sånt, men inget skulle nog hindra henne. Jaja, nu har hon säkert varit tyst i två minuter, fasinerande.

Jobbar i helgen, så sjukt less att jobba på helger och nyår och julafton och alla jävla högtider. Om jag nu skulle söka ett nytt jobb skulle de va sju sexton jobb. Och sånna finns typ inte i min branch. Just därför har jag bestämt mej för att va arbetslös, inte gå på någon rad och bara jobba när jag känner att jag har lust/tid. Vilket sällan kommer att va nödvändigt med tanke på att jag måste råna en bank också. Så, hej arbetslösa liv, det här kommer bli fantastiskt roligt =)
Får väl om inte annat bli försöjd av någon annan=)

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Du får försöka få in en fot på nån mottagning på sjukhuset.

2011-01-21 @ 16:53:13
URL: http://gardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0