jag skulle kunna bli utsedd till årets tråkigaste mamma?!

Tror jag!?
Så fort jag hämtahr Saga på dagis efter en hel vecka utan mej så är hon snabb på att säga att hon ska till Laban och stella när hon kommer hem. Jojo javisst lilla gumman, du ska ligga i soffan och bara kramas och gosa med mej vet du ju. Snabbt gjort, på sin höjd en kram och sen ilar hon iväg. Jag hämtar henne från momma, hon skyndar sej att göra klart för mej att hon ska till Laban eller stella när hon kommer hem. Visst visst gumman lilla, du ska hem och umgås med din kära mor.
Icke. Snabbt som tusan springer hon iväg. Hejdåå puss puss.

MEN ÄR JAG VERKLIGEN SÅ TRÅKIG!?!!
Förvisso har inte jag och Saga samma intressen då jag hatar att va kreativ med ett papper och sax och penna, ogillar hennes fuskande när vi spelar spel och hennes filmer suger. Men endån, hon måste ju vilja kramas lite med mej!!

Nu är hon hos stella. Haha, fredrik ringde precis och sa att han hade två kottar som skulle bada nu, och den tredje ( Saga ) va bra sugen på att bada hon med. Han frågade om det va ok, klart de va. Hon skulle ju egentligen bada hemma, men hon verkar ju ha fullt upp med allt å alla att det inte finns nån tider över till hemmet. Hehe.. Jaja, nån dag kanske hon vill shoppa med mej iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0