Lite fundersam så att säga..

Med tanke på min osunda mathållning dom senaste veckorna har detta resulterat i en viktuppgång. Nått som inte direkt bekymrar mej så värst vidare mycket, eftersom det är en simpel grej att gå ner dom extra kilorna.
Nu ska ni få höra. Haha, jag har ätit så olustig mat till frukost, lunch, mellanmål och allt möjligt den senaste veckan, att min mamma skulle tro att jag är påväg att lämna jordelivet. Det ska jag förstås inte, såvida jag inte avlider i nån krock eller hjärtinfarkt eller sådär.
 Jag har ätit makaroner till lunch, jag har ätit mackor till middag, ljust bröd, jag har ätit kex och smör, jag har ätit youghurt med smaker ( alltså sockrade ) , med sockrade flingor till, Jag har ätit popcorn och jag har ätit allt möjligt med snabba kolhydrater i. Jag har till och med ätit en FINDUS FÄRDIGRÄTT!! Detta tyder på att min mage lever ett skevt liv, och det är inte den kosthållningen jag vill hålla.

Så nu över till den stora frågan. Om jag ska utmana min mage och ta mej an LCHF igen. Jag tror att det kan va en god idê.
Sen vore det faktiskt roligt att ha en våg som funkar och se hur mycket man har gått upp.. Och dessutom göra en kroppmätning, vore fantastiskt nice att veta hur mycket fett man har, och sådär va, om inte annat skulle det va en extrem morot till att träna hårdare. Eller nu ska jag inte överdriva. Har inte besökt gymet på en månad. Min axel , min arm och mitt ben har varit ur funktion en längre tid. Men nu är det fixat så nu bör det gå.

Oki, medans jag funderar på den saken ska jag tänka om jag ska ta en promenad på ICA och köpa en TWIX eller om jag tar bilen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0