That's what they say when you feeling down

Jag är helt säker på att man växer ifrån allergi. Ge mej min Flurry tillbaka. Min underbara Flurry.
Fan att Saga ska va allergisk mot just marsvin. Jag ska hitta ett minst lika fint marsvin som Flurry, ett minst lika klokt marsvin som Jacky.
Jag kan inte rå för det, men satan vad jag saknar min Flurry. Jag skulle kunna ge hela världen för att få han tillbaka. Han va min älskling, min lilla teddybjörn på kvällarna.
Men tror ni inte att det bara va av ren jävulskap som nån kom på att ' Nu ska Saga va allergisk, mot marsvin, men inte mot hästar, hundar eller katter' ? Det tror jag. Jag tror att om jag skaffar ett marsvin så skulle hon inte reagera. Minsann. Jag ger mej tusan på att om det va en katt jag hade så skulle hon reagera på katt istället för på marsvin.

Kommentarer
Postat av: Anajta

Ni kan ju testa att åka till någon som har marsvin och se om hon reagerar fortfarande? :) Det händer ju faktiskt att barn växer ifrån allergier :)

2011-01-17 @ 17:23:18
URL: http://anitaq.blogg.se/
Postat av: Joanna

chatrine..allergier kan ju faktiskt växa bort.. ;) gör som hon ovan skriver, åk o testa! Va faan jag har varit dödsallergisk mot katter,tills för typ ett år sen,drygt.. men nu har vi en katt!

visst,det klias lite väl i näsan ibland o så.. men inte alls som förut! Då svällde jag ju igen,och fick ingen luft efter typ fem minuter.. nu ere bara lite kli i näsan som sagt! ;) och okej då, jag tar astmasprayen oftare än vanligt..men ändå! =) O hon får inte vara i vårat sovrum.. o tanken är ju att de ska bli en riktigt utekatt av na, och framförallt en mördarkatt! hehe..



Ha de gott! kram

2011-01-18 @ 21:00:04
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0