dra du åt helvete

Jaha, även fast man är sjuk inser man ju att man blir bra rastlös dom stunder man mår bättre.
Så jag tog och baka kladdkakemuffins. Naturligtvis enligt LCHF. Och dom var inte kladdiga. Och jag tror att jag hade lite hög kakaohalt på chokladkakan, meeen en stor klick grädde och hallon är räddaren i nöden. Vad skulle man gjort utan det ?

Iaf, har inte kunnat ätit nått idag. Det har som vuxit sej i munnnen och svårsvalt så jag fick gå hungrig länge. Men sen kom jag på min superidê om att baka. Och visst gick det ner;)
fast nu har halsen blivit mycket bättre, känns till och med som att jag kommer kunna somna ikväll. Skönt=)

Skönt att få vara hemma å vila upp sej lite. åååh, egentligen älskar jag att vara själv. Spatserar runt och gör lite som man vill. Egentligen äre ju bara saga som saknas i hennes säng nu, men men ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0