Idag blir en fin dag.

Känner mej halvt om halvt mörbultad i min stackars lilla kropp. Igår körde jag lite hemmaträning, underskattat det kan va! Jag tränade rumpan och magen hårdare än vad jag gör på gymet tror jag. Idag kan det möjligtvis kännas lite på min rumpa =)

Så, jag och Saga hade myspysmys i sängen imorse. Klia mage, kittla mage mys. gofis! Idag har vi planerat in en utflyckt med smörgås och varm choklad. För Saga alltså. Själv får jag nog nöja mej med en kopp kaffe och möjligtvis ett ägg =)
Funderar på om en engångsgrill skulle funka idag? Isånnafall tar vi nog med oss hamburgare och grillar lite också =)

Neppnepp, det här blir en bra dag mina nära och kära. Känner inte ni också det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0