Jag är lite av en skämtare jag!

Ja eller hur! Inte fan e jag frisk idag heller! Nejnej. Fick till och med åka till hc imorse. Låg vaken mest hela natten och tyckte så jävla synd om mej själv. fy tusan va vidrigt de va ju!
Så imorse kom carro, hon tvingade mej att ringa till hc och få en tid. Eftersom jag tycker dom är värdelösa idioter där borta så ville jag ju hellst inte. Men men, ringde tillslut, skulle få en tid 09.00. Okey bra tycker jag. Jag frågade för säkerhetens skull om den där DSK klarade av att göra det (eftersom jag bad om en doktor) som ska göras för annars är de ingen mening att vi åker dit. Hon lät ganska förvånad över att jag ifrågasatte deras kunskaper ' Jaa herregud, varför skulle det vara några problem?
Jo lilla gumman jag har varit på bruflo hc alldeles för många gånger och du din idiot verkar inte veta ett dugg om vad du sysslar med, just därför vill jag göra klart för mej att man får det man åker dit för.
Jaa absolut, det va inga problem. Kom bara kom.

Kommer dit, damen ifråga tar som det var sagt ett halsprov och crp. Halsprovet var negativt men crp var för högt. 'Jaha Chatrine, då får du följa med in hit då ska vi se... .... då ska du få komma tillbaka 13.30 och få träffa en läkare. '

MEN VA? Idioterna där slutar aldrig att förvåna mej. Förklarade för henne att jag har en bra bit att åka så om det finns en tid nu vore ju det bra. Icke, halv två. Inget annat.
Jaja, hela alltet kompenserades upp med en mycket trevlig, ung och snygg läkare. Varför får man alltid träffa snygga läkare när man själv är sjuk och idioter när man är där med Saga? konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0