jag är vaken

och jag gråter ej:)

Hehe, ännu en dag som jag känner kommer bli en fin dag. Jag har nämligen inget inplanerat, inget möte, inget läkartid och ingenting. Men jag har planerat hela veckan att jag ska ha sprungit en mil men det kommer alltid nått emellan. Typ ett sjukt barn. Och sådär va.
Men kanske nån vänlig själ vill vara babysitter idag ska jag tamefan i mej springa min mil och göra det fort =) va ju ett par dagar sen man rörde på döfläsket :P
Annars kanske lite shopping, eller hälsa på nån? Hmm.. eller laga mat eller nått.. dagen kommer nog gå fort som attan!

Igår va jag och Saga på fest. Ojojoj vad  lillagumman hade roligt. Dom lekte som tusan med na och det tycker ju Lotta om. Själv känner man ju ' Så nu när vi kommer hit så är du lugn och lyssnar på vad mamma säger, annars får du gå till bilen och vänta' , men dom trigga ju igång henne och höll igång na hela kvällen. Jaja, kul för henne =)
Gissa om nån somna som en stock i bilen efter 100 meter när vi åkte hem? haha, lillsnuffen! Och vad tung hon har blivit att bära in. Jamen tusan ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0