Mmm, löjligt gott!

Mmm, gjorde en löjligt god middag idag. Eller vem vet, kanske smakade skit bara för att jag va så hungrig? Skit samma, de va bara jag som åt, så det är bara det som räknas ;)

Laxfilè, champinjoner, paprika, lök, grädde, broccoli och lite kryddor. Hedde i för mej en helt ovanligt förekommande krydda som jag aldrig använder hemma, eeeh.. få se nu.. vad tusan var det den hette??? Rosmarin? neee, låter inte bekant. Haha, va väl inte så noga, men gott vare! Så nu har jag matlåda också! =)

Aaah, idag är första dagen på länge som jag känner mej fylld av energi, glad, lycklig och nästan harmoniskt med mej själv. Okey, det där med harmonisk med mej själv vet jag inte vart det kom ifrån:p Lät bra?

Jag och Saga har varit ute på en långpromenad, helt underbart väder. Busade en massa, hade kokat varm choklad till henne och tagit med lite fika. Det fina med småbarn är att man inte behöver bestiga Mount everest, kolla på utsikten för att dom ska vara nöjd och uppskatta det =) Våran tänkta plats för utflyckten lyckades inte riktigt då det va 3 meter snö ivägen, så vi traskade tillbaka. Saga bestämde ställe att fika på.
Mitt på gården hos mamma. Myyyysigt!!

Nee, nu ska jag trolla in hästarna i sina boxar, tvaga mej, kamma mej och åka på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0