Sweet dreams

Okey, jag går och lägger mej. Imorrn ska vi iväg på minnesgudtjänst och jag vet att Saga kommer ta en rejäl sovmorgon bara för att vi måste vara klara i tid. Så himla typiskt småbarn, tar sovmorgon då det inte passar sej.

Iaf, har inte en aning om vad man ska ha för kläder på sej? I ärlighetens namn spelar det ingen roll, för jag har inga kläder. Skulle tvätta ikväll tänkte jag, men som vanligt då min tanke är på tvätten har nån annan  snott tvättstugan.
Undra om det är nå speciellt man ska tänka på när man är iväg eller är det mer på begravningar. ?! åååh, vill ju inte komma dit felklädd iaf.

Så god natt alla kära vänner, bekanta och helt okända. Glöm inte bort att ta vara på dagen, imorrn kan de va försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0