Tror du att ensamhet kan visa vad du känner?

aaah, sitter här hemma och är alldeles.. matt. Har suttit och försökt att kurera mej, men det verkar inte gå så jävla bra. Eller jo, nu är näsan bra, men halsen alltså... jag grinar snart.
Kan ju säga att jag förmodligen aldrig har varit med om nått liknande i halsen alltså. Det är som en stor fet jävla pingisboll och tusenfalt svårt att andas. Snoret i min näsa är så täppt att ens tillstymmelse till nån luft därifrån finns inte. aaah, sjukt jobbigt när man sover, eller försöker sova. vaknar en gång var tjugonde minut av att jag håller på att kvävas och torkar ut i munnen.. uuuh, men inatt ska de fan i mej bli bättre. Kör nässköljning och nässpray. Och suger  på halstabletter som en idiot. Det får innehålla bäst fan de vill med socker, jag har snoront!
Och kan gang? De ska va bra för nått va? Halsar det också!!

Aah,, tänkte åka en tripp bort till Gäle där dom sitter å dricker lite grann. Har ju hittat fin öl med liiiiite carbs i så nu jäklar slipper jag dricka vin som jag blir så dyngvard på.
Meeen, kände efter en gång extra och insåg att det är lika bra att va hemma. Fyller ingen funktion att varken dricka eller försöka va social när man mår pest.
Så jag stannar hemma, och inser att jag har valt det enda rätta. Nu ska jag mysa ner mej i sängen, kolla på en film och läsa ur en bok.. Det kan man ju kalla kvalitetstid om man vill.

Imorrn är jag frisk, det kan ni ge er faaaan på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0